maandag 7 mei 2012

Mijn Inspiratie

Ik heb wel is een keertje een artikel gemaakt over inspiratie voor bij outfit.
Maar nu ga ik heel iets anders doen met inspiratie. 

Mijn inspiratie haal ik uit heel veel verschillende dingen.
Hier komen een paar voorbeelden waar ik mijn inspiratie vandaan haal.


Mode en Sieraden tijdschriften
Dit is een voorbeeld waar ik mijn inspiratie vandaan haal ik kijk in allemaal leuke boekjes die we binnen krijgen via de post.
Of uit allerlei leuke tijdschriften hoe ze de kleuren bij elkaar brengen.

Internet
Als ik helemaal geen inspiratie heb speur ik het hele internet af.
Ik zoek dan allemaal leuke sieraden websites op waar ze kralen sieraden verkopen.
Zo weet ik meestal wat de mensen leuk vinden om te kopen en wat op dat moment in de mode is.


Winkels
Als ik bijvoorbeeld ga shoppen moet ik ook altijd sieraden winkels in en foto's maken. 
En dan kom ik thuis en dan ga ik allemaal foto's bekijken en kijken hoe de sieraden in de winkels zijn gemaakt.


Dit zijn dus een paar voorbeelden waar ik "mijn inspiratie" vandaan haal!!
xxx

16 opmerkingen:

  1. leuke inspiratie!
    Ik zoek ook altijd in tijdschriften, lookbook, weheartit en heel veel uit mijn eigen hersenen haha
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post meid =) weheartit.com is inderdaad ook super voor inspiratie!

    Liefs Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super handig dat je ook in winkels gaat kijken!
    Xxxx lara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat super leuk dat je je inspiratie daar in uit haal !
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te zien! Ik haal mijn inspiratie vaak uit tijdschriften, internet etc. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk artikel! Ik haal ook mijn inspiratie vaak uit zulke dingen :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je vertelt waar je je inspiratie vandaan haalt! Mijn ispiratie komt ook vaak van deze bronnen! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk en handig artikel! =D
    En bedankt voor je reactie, ik volg je nu hoor!
    liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuk artikel :) en lekker handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke inspiratie! :)
    Mooie foto's, ook.
    Kus. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke inspiratie dingen.
    Ga zo door.
    Xx Sanne

    BeantwoordenVerwijderen