woensdag 23 mei 2012

Sleutelhangers

Hee meiden,
Het is weer heerlijk weer deze week ! Soms is het net iets te warm vooral als je in schoollokalen zit, dat is wel minder.
Zoals de meeste van jullie weten maak ik ook sleutelhangers.



Deze keer ga ik een paar voorbeeld sleutelhangers laten zien van kralen die ik niet zelfgemaakt heb hihi.
Maar ik ben van plan om zondag sieraden te gaan maken dus ook sleutelhangers.


                   
Ik vind met de strikjes ook zo leuk :) ik vind de roze echt heel schattig!


Zulke sleutelhangers vind ik ook helemaal leuk met lintjes eraan!!
Met heel veel kralen eraan vind ik ook super mooi.

 

Er zijn ook allemaal leuke diertjes van kralen en daar kan je ook leuke sleutelhangers van maken hier komen weer een paar voorbeelden.
Deze hondjes en de kat vind ik ook echt helemaal geweldig hihi

Ik heb in ieder geval weer genoeg inspiratie om leuke sleutelhangers te maken.
Dit waren een paar leuke sleutelhangers van kralen! 
Ook allemaal een leuke inspiratie voor mij. De nieuwe sieraden komen maandag in een artikel te staan.


xxx

16 opmerkingen:

  1. Suuperleuk! Sleutelhangers zijn altijd heel leuk persoonlijk :)
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw heel erg leuk!
    Die met die lintjes vind ik zelf ook erg leuk! en die hondjes! aahw!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Ben heel erg benieuwd! :)
    Kus. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die eerste vind ik zelf heel erg leuk! Vooral die blauwe :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb eigenlijk altijd al sleutelhangers gehad!
    Erg leuke post dus!

    Neem eens een kijkje op mijn blog hihi,
    and if you'd like to follow me!
    XOX
    www.Jazzybelleslife.com
    Jazzy Belle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey
    Diee sleutelhangers zien er super leuk uit! Xx lara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke sleutelhangers!
    Die met die lintjes zijn echt heel mooi.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk, ik vind dat soort sleutelhangers echt leuk! ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die zijn echt heel leuk!
    Ik volg je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heey melanie,
    Leuk dat je mijn dieren sleutelhangers leuk vind!

    BeantwoordenVerwijderen